Dags för kurs

Äntligen börjar jag känna mig som en människa igen efter 6 dagar med helt galna febertoppar. Vi åkte till stugan i fredags och en helg där utan stress och måsten gjorde nog susen! Så nu är jag tillbaka på jobbet, plugget och hundträningen. Vi missade ju både lydnadskursen och rallykursen förra veckan, så himla typiskt eftersom vi missade båda veckan innan också. Men nu är jag fit for fight igen och ikväll är det lydnadskurs för mig och Aztra. Smilla ska hänga med min mamma ut i skogen medan vi är iväg så alla parter blir nöjda.
 
Nu ser jag att klockan är mycket och att det är dags att åka, vi ska hämta upp en annan kursdeltagare på vägen så dags att sätta fart men lite bilder från helgen i stugan kommer här;
 
 

Kommentarer:

1 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Skönt att du börjar må bättre. :)
Trist att ni missade kurser :/

Superfina hundar :)

Kommentera här: